Monday 10 October 2022

PRAISE AND WORSHIP SONGS Compilation. By Nnadi N

 


Psalm 107:1 says, "Give thanks to the Lord, because he is good; His love is eternal!”

Our People believe that he who sings prays twice. There is power in praising and worshipping God.

The Bible recorded in Joshua chapter six(6) that by prayer and praise, marching round the city, the People of Israel pulled down the walls of Jericho.

Ex. 23:25-26 says, "If you worship me, the Lord your God, I will bless you with food and water and take away all your sicknesses. In your land no woman will have a miscarriage or be without children. I will give you long lives." Continue Reading.......

In Act 16:25-26, the Bible tells us that while Paul and Silas were locked up in the prison, "About midnight Paul and Silas were praying and singing hymns to God, and the other prisoners were listening to them. Suddenly there was a violent earthquake, which shook the prison to its foundations. At once all the doors opened, and the chains fell off all the prisoners."

Singing helps us to relax our minds and be calmed. It is a universal language of the soul that brings comfort to us. And when we sing to God, He is invited to come by Himself and do wonders for us.

You want to know more reasons to praise and worship God? Then get your Bible and read Psalms 47, 48 and 99.

Songs are mysteries. Songs are expressions of ones heart. They irresistible invitations to God for His interventions.

I WROTE THE BEGINNING of some of the old and news songs here to help us remember them and use them to worship our Lord.

Many of us like singing to God but sometimes we can not remember the songs. That is the reason for this compilation. Enjoy it.

WORSHIP AND PRAISE SONGS:

1. Aka bu aka ya, aka Messiah na eme nma oooo ........... Oru ebube ya .......

2. Metu m aka gi ooo Jesus ............ Ekwekwana ka ma diri otua wee laaa.......

3. Otu o siri maasi Gi Chineke, otu osiri mmasi Gi Jesus, ima nma ya ima nma ya di ebube

4. Onye nwe anyi, ezitewo, ndi Muozi ya............ Eze m Eze m Eze m na adi ndu.

5. Onye ndi Muozi na Mmadu na ekele eeee......

6. A bu m Onyeeee na uwa, Onye ka m bu na uwa, A bu m Onye m onyeee, Chineke na echere m echiche ona.

7. N' ime Eligwe eeeee, I bu Eze eee! Na elu Uwa aaaaa, I na achi achi iiii! Na ala muo oooo, I bu dike na agha aaa, Okankaaaa, I bu dike.

8. Praise Go.......d A......lleluia aaaaa! Praise God Ameeeeen! Praise God Alleluia! Praise God Ameeeen!

9. He is aaaable, abundantly able, to deliver, and to saaaave, our God is aaaable, abundantly able, to deliverrrr those who trust in Him. Jesus is aaaable ...........

10. O dighi Onye yiri Ya aaaa, O dighi Onye yiri Ya oooo, O dighi Onye yiri Chineke nke Eluigwe eee, O ...

11. Till my gaze is oooooly You, Spirit keep brooding over me, till I look more like You. Till my gaze is .....

12. Yaaaaahweh eee covenant ke...eping God! Yaaaahweh, covenant keeping Go.......d, You are...........

13. Oooh be lifted, aa aboooove all other gods, We iiiiii lay our crowns, and wooooooorshiiiiiiiiip You uuuu! Oooooh gloooorious God, We praise yoooour Name, We iiiiii lay our crowns, and wooooooooorshiiiiiiip You.

14. Casting crow.....ns! lifting han.....ds! and bowing down, is all we have come to do uuuuu! Adonai iiiiiiii! Adonai iiiiiiii! Adonai iiiiiiii, You reign on high....., we will rise....., in your Name....., Adonai, You reign on high .....

15. Ogaghi eji m na onu uuuu, ikpere/ikele Chineke, Onye ahu mere ndo foro m ooo, ogaghi eme na onu.

16. Kwuooonu na ozuwo ooo! Kwuooonu na ozuwo ooo, Kwuonu na ozuwo, ka ebili mmiri aaa weee dere ju uuu!

17. Jeeeeso oo agu Gi eeeeeh, na agu m oooooo, Onyenwem ooo, me eeeee! ka m nwe ojuju afo oooo!

18. Amara pua aaa ima nma bu na efu uuu! Ahu nke na enweghi Jesus nke ya agwula

19. I need your grace to follow ooo! Abundant grace to .....................

15. Father to You oooo! be all the glorrrry!

20. What a marvelous God, what a marvelous God, He has done marvelous things for me oo!

21. Glory, honour, power and majesty eeeee be unto God Aaaaamen. .............

22. Faithful God, oh faithful God, only You deserve the glory in our lives, only You ...............

23. Odihi Onye ozo, na elu Uwa odihi Onye ozo......nani Jesus........

24 Ochiri ozuaaa, onye na achi mba niile... ochiri ozua.... Onye na achi mba niile.... Ochiri

25. Eji m Chi m eme onu ooo! Eji m ya na anyaa isi ooo! Eji m .............

26. Isi-ala mu oooo! So so gi nwe ya .........

27. Obi m na eto gi III! Chukwu onye oru ebube mu ooo, obi m na............

28. Oruwo Chineke oruwo ooo.... oruwo ...

29. Jeeeeeeeesus onye nmeri, Jesus Onye ............ so so gi na achi, so so gi na achi uwa.........

30. When I remember what the Lord has dooone, I will never .... go back any mooooore! No no no no I say no, I will never..........

31. I am a winner in the Lord Amen, Are you a winner? ....

32. Iruru ogo Chim I ruru ogo, iruru ogo inara mbulie elu

33. Draw me nearer nearer to Thee, Looooord .... Draw me .......

34. Omewo ya, abu m ihe m bu emewo ya ....

35. Otu osiri mmasi Chineke, Ima nma ya ....

36. I know His name, I know His name.... His name is Jesus I know..........

37. Nani gi nani gi ooooo! nani bu Chim oooo! nani nani.............

38. Onye oma, Onye oma aaa, Onye oma Onye oma Onye oma Eze Jesus......

39. Ndi niile no na ime Jesus ha niile bu ndi uwa oma, ndi niile nooo............

40. Ekwela ka m daaa! Ekwela ka m daaa, ebe no na.......aka gi...

41. Ohuru m na anya ooo, Onye nwe anyi epuwe go me opku eze na ihi na ohuru m na anya ooo

42. Nma nma Jesus ekele ooo ..... Kelere m Jesus! ......

43. Onye huru Jesus kele ya, kele Ya, Onye huru Jesus kele ya si ya na omela......

44. Wonderful, marvelous are the works of the Lord, praise be thy name eeeeeem wonderful....m

45. Amaghi m ebe m ga ebido ebido amaghi m ..........

46. Imela imela o imela imela imela ooo imela imela ...... thank you thank you oooo!

47. Glory, honour, power and majesty .... be unto GOD AMEN.

48. Praise thy Lord, o sing o sing o praise thy Lord......

49. Nma nma diri gi o Chineke nma nma diri go ooo Onye oma ....

50. Ihe niile ikere eke na aja gi nma, Emmanuel ...............Emma na idi nma.....

51. Ebe m nwere Eze Jesus, nga nga na egbu m egbu, ebe m ..............

52. Up up Jesus down down Satan ....

53. Chukwu nara ekele, ihe I na emere m di nma, Chukwu nara ............

54. Chineke anyi dinma! eeeh odi nma o! Onye kere uwa di nma o .................

55. So gi ka m ma aaaa! Soo soo gi ka m maa Chineke, So gi ka........

56. I will go back to my Jesus, I will go back to my God and I will say "my Father please forgive me....

57. 26.Gbadata Nara ekele ..........

58. Achorom imara gi, ma mara ike dina mbilite...

59. Draw me nearer nearer to thee ...........

60. Jesus we are here, Father we are here.......

61. Every kneel must bow, every tongue must confess saying Jesus Christ.........

62. Ike di na Obara Jesus, ike di na Obara ya....

63. Onye si na ike adighi? ......... Ike di na obara ......

64. Who can battle with the Lord?.....…. Who can .......

65. Amam amasi amasi o, amam amasi amasi o... Eze Jesus Onye nmeri....

66. Lee me anya, Lee m anya na mkpuru obi m ....... Atukwasara ...

67. Anyi arahusigo na Udo, kulite na ahu siri ike, ekele diri Gi Nna aaa .... Imela aa

68. Achorom ima o, onye nani ya bu Eze, onye nani...

69. Jigidem, Onyenwem Jesus jigidem, jigidem...

70. Agam esogide Jesus sogide ya.................

71. Elu meeee, ala mee, nani Jesus ka m ga esooo. ....

72.Ekpere na abu ka ndi Nso jiri.......

73. I am running the race to meet my Redeemer....

74. This my Jesus, you are too much ooo........

75. It is well, it is well, in the name of Jesus it is...

76. Eternal, eternal life........ I want to live eternal life ......

77. Eji m Chi m eme onu ooo..................

78. Thank you thank you Jesus!......... Thank you thank you Jesus ....

79. Onye ike eee onye ike ee! aka dowara agu onu.....

80. I give Thee all the glory. ......... I give thee all the honour oo

81. Iruru ogo chim I iruru ogo o...........

82. I lift your name higher........ I lift .....

83. I am your own, I am your own o!.....…..... Till the day You will come again....

84. Imara nma I mara nma, Jesus Imara nma Imara nma, Eze m imara nma aaaaa

85. I want to live eternal life Jesus............. Eternal ....

86. You can never never change........

87. We have come again, Lord We have come again.......

88. Take glory Father, take glory Son........

89. It is a great thing, to serve Jesus, it is a....

90. He is alive amen, Jesus is alive forever.....

91. Oh my Soul praise thy Lord, oh my Soul oh my Soul..... O my Soul my Soul .....

92. Odighi ihe Chineke m apughi ime, odighi......

93. Let the Spirit of the Lord come down ......

94. I am serving the God of miracles, I know yes I know.................

95. I bu Chim oma, I bu Chim oma, I no na Eligwe wusaa ukwu na ala.....

96. Lee nu ya ka o na eru na igwe, ngozi Chukwu na eru ka mmiriii, o wusaram m o.

97. Darling Jesus Darling Jesus, O my Darling Jesus you are a wonderful God, I love you my saviour, Darling Jesus, O my Darling you a wonderful God.

98. Ebe Chukwu na echere m ooo, obaruru na m na echere onwe m.

99. Sacha m di ka akwa aaaaa! Ka nmeghe si na ime m puo ooo! Sacha mu .....

100. I believe! yes Lord I believe, yes Lord I ......... it is well with me.

101. Ejila nmeghe kwo m ugwo oru, Daddy were Amara kwo m ugwo oru amara gi ka nma....

102. I have never seeeen any God like you uuuu....... I have never......

103. Nnnaaaaam imela, Eze m oo imela, Nnam imela, aha Gi mara nma.

104. You are God, from beginning to the end, there is no place for argument .......... You are God all by Yourself..

105. Amara Gi ka nma Jesus, Amara gi ka ...

106. Am so glad I belong to Jesus, I belong to Jesus, I belong to my God! .... Am so glad I belong to Jesus I belong to Jesus, I belong to my God.

107. Jesus is the sweetest name I know ooo......

108. Onye biara na eba aaa bu Emmaaaa! O bu Emma o bu Emma, Emma jikwa oru ya wee bia oo

109. Have your way Lord, Have your way Lord, Have your way Lord .........

110. Onye Chi m mere nma bianu ka anyi kele ya! nma nma aaa, Onye Chi m ......

111. Bia Lee ihe oma Chineke Nna mere m ooo Eze Jesus nma nma diri ya, Bia lee ......

112. Onye di nma, Onye nyere anyi Jesus Onye di nma..........

113. He is a miracle working God ..........

114. Anyi na aja Gi nma, na ihi na imara nma, ihunanya Gi na obi ...

115. Your name is higher, above all other names, Your name is Jesus ...

116. Today! Todaaaay, there is a Melody in my heart today, .......

117. Me I no go suffer, I no go beg for food! God of miracle na my Baba ooo, God of miracle na ......

118. Chineke ebuli wo oooo m elu ooo! Higher higher, ......... Chineke ebuli ........

119. I have a Father who will never ever fail me, I have ....., Jesus is my Father who ......., rock of ages never never fail.

120. You are the reason why I am singing Messiah, You are the most high God. ........

121. I will praise (pra aaaaaaaaaz) Him, I will praise (pra aaaaaaaaaz) Him, I will praise Him forever.

122. You are Alpha aaaaaa and Omega aaaa! We worship You are God, You are worthy to be praised.

123. You are worthy to be glorified, You are worthy Lord, You are .......

124. Imela imela imela, Imeeela Jesus, Imela imela Jesus, Imeeela Jesus.

125. Emma noo na eba aaa, be exalted Emma as ........ Emma no ......

126. Jaaa ya nma, jaaa ya nma, jaa ya nma oo, O kwesiri inye ya ekele ....

127. Elu uwa Mmadu bi, jaa Ya nma, soro tooo Chineke Nna jaaa ya nma.

128. Nga eji gini kele Gi Chukwu oma di nma, Oru aka Gi amaka, ome okachi see! ... Nga eji gini ...

129. Idinma ezi Chineke eee! Elugwe na agba ama oo ...

130. Ebighi ebi ka ibu, ebighi ebi ....

131. Anyi biara ibunite aha gi enu ....

132. Chukwu Nara ekele, ihe ina emere anyi di nma ....

133. Echete wuo m ihe omere m oo! Jesus Onye obi oma ......

134. Emerem Chi oma m enyi, k' mgbe me mere okpara Chukwu enyi ihe adiworo m nma.

135. Jesus mu na Gi ga ebi, Mana onwu mana ndu m ooo! ...... Jesus mu na Gi ga ebi ......

136. Eze m ka anyi bulie aha gi enu, Onye na eme nma ka ibu .... Jesus ka bulie .....

137. Amara m na ibu Chukwu ebighi ebi si na ebighi ebi ruo na ebighi ebi.

138. Omere m ya mgbe m na atughi anya ya, o mere m ya ......

138. We are sorry Lord, We are sorry Lord ....

139. Agaghi m emeli ya na Ike aka m agaghi m emeliya aaa .....

140. Chukwu Nara ekele ihe ina emere anyi erika...........

141. Kelere m Jesus! nma nma Jesus ekele ooo! kelere .....

142. Jesus mere m ebere, Nna mere anyi ebere na ihi na anyi emeghewo...

143. Now is the hour of mercy! Hour of mercy ..... Come to the ocean of mercy ...

144. Chineke nwere anyi obi ebere..........

145 Agbafuru dika Nwa na enweghi Nne nabata m.......

146. It's all over me, it's moving me around, the Holy Ghost power is moving me .......

147. What shall I say on to... Thank you Lord, all I have to say is thank you Lord......

148. Omekwala ya ozo, ome ihe ukwu! Chineke emekwala ozo .........

149. I kariri ihe m che na I bu Chineke I kariri ihe che na I bu, I bu .........

150. Bianu ka anyi nye ya ekele eee! O bu Ya mere ka anyi di ndu na uwa Chi anyi emela.

151. Gbadata Nara ekele eee! O mee nma gbadata nara ekele izuru ka eme.

152. Ihe ikere na aja nma Emmanuel, ihe ikere na ...........

153. Chukwu biko ewezila m iwe, Nna gbara m ooo, Chukwu biko achula m oo na Alaeze Chukwu!

154. Who has the final say eeeee! .........

155. I bu Chukwu Onye di nma, I bu ..........

156. We are Soldiers, Soldiers of the Lord, in the name of Jesus, We shall conquer.

157. Amaghi ebe m ga ebido ebido, Amaghi m ebe m akwusi ....

158. You are the Lord, that is your name..... You will never share your glory.........

159. We give you all the glory....

160. Onye oma m ooo! Onye oma m, I bu Onye oma Onye oma! .....

161. You are sooo good, you are sooo good, mighty Jesus I worship You, You are sooo good.

162. Touch me one more time oooo Lord! Touch me .............., I need a touch from the Master ....

163. Elu uwa Mmadu bi jaa Ya nma soro me toooo Chineke Nna m jaa ya nma .....

164. Imela Chineke imela aaaaa! Onye na eme nma nara ekele na imela

165. Imela ezi Chi m oooo! Imela aaa Ezi Chi m ooo, Chi na agwo oyia aaaa! ...

166. Kelerem Chineke Onye m dabere .......

167. Adonai!!!!!! We worship you uuu!! ......

168. You are the pillar that holds my Life ..................

169. He came from Heaven to the Earth, to show ooo the way, from the earth to the Cross, our debt He paid, from the Cross to the grace and from the grave to the Sky, Lord we lift your name high..........

170. He paid the dept He did not owe, I owed a dept I could not pay .......

171. Jesus kam bulie aha gi enu uuu, Onyena eme nma ka I bu uuuu

172. Anyi biara ibunite aha gi enu Chi na eme nma aaa ...........

173. Onye Chi m mere nma bianu ka anyi kele ya nma nma! ........

174. Amara ya! O baru uba na ebe m noo oooo .........

175. Emere m Chioma m enyi ... emere m o, ke mgbe m mere Chioma Jesus enyi ihe adiworo m nma!.....

176. I will praise You! I will praise You! I will praise you forever more! !!!!!!

177. All glory must be to the Lo........rd, for He is worthy of my praise eeeee, no man on Earth should give glory to himself, all glory be to the Lord.

178. Anyi abiawo ooo, Anyi abiawo ooo, Anyi abiawo ooo, icho Chineke na Ike ya... na Ike ya.

179. I want more of You, Jeeeesus, the more I know you is the more I want to know You, Jesus, more of You.

180. Everybody testifies you are good, You are good Messiah You are good ooo! Everybody ..............

181. Jesus You are worthy, Saviour thou art whorthy to be praised. Thou alone art worthy to be ...........

182. Idinma! idi ukwuuuu! ooooh Chineke, Onye na eme nma idi nma oo, nma go zuru oke.

183. I bu Chi na eluigwe, I bu Chi na elu-uwa...... I bu Chi na ebe niile Uwa soturu........

184. You are so gooooood, my Lord You are so good, my Lord You are so good ...................

185. Adabere m na gi, Chi m ekwela ihere mee m ooo. Adabere m na Gi Chi m ekwela uwa juo me ......

186. Okwukwe m di na ime Gi, Nwaturu Chineke m ooo! Okwukwe m di na ime Gi, Onye na eme nmaaaa!

187. Do not allow me to go empty handed .........

188. Ekwela ka m daa, ekwela ka m daa, ebe m no na ogbe aka Gi ekwela ka m daa. ........

189. Metu m aka nso Gi Jesus, metu m aka nso, ekwela ka m diri otua wee laa!

190. Agabigala oooo mgbe ina ejee mgbe ina alaaa, Agabigala m ooo ..........

191. Elshadai Elshadai, Elohim and Adonai, age to age You are still the same ..........

192. You are the mighty Man in battle, Elshadai You are the mighty Man in battle ......

193. My Soul magnify the Looooord, and my Spirit praise His holy Name, for death could not hold Him captive, even in the grave Jesus is Looooord, even in the grave Jesus is Loooooord.

194. Jesus nani Gi oooo! Nani Gi by Chim ooo! Okpara Chukwu nani Gi ooo ......

195. Gozieeeee gozieee m oooooo Chineke gozieee gozieeeee m ebe m kwere na Gi.

196. I gosirim obi ebere eee mgbe m na adighi ike. ....... I gosirim obi .........

197. And I will always worship You uuu, as long as I am breathing, I will always worship You uuuuu

198. There is no shadow you won't lit up, mountain you won't climb up coming after me. no wall you won't kick down, lie you won't tear down, coming after me. ........

199. Ka Anyi ga nye ya ekele eee! O bu Ya mere ka Anyi di ndu na uwa aaa, Omela aaaa!

200. Thou art whoooooorthy! Thou art ........

201. Jesus meturu ndu m aka, ogbanwe eee, Nna m meturu ndu m aka ogbanwere ogbanwere, Jesus meturu ndu m aka ogbanwe.

202. We cry Hoooly, Hoooly Hoooly Holy, Holy holy holy, holy are you Lord, We sing holy, holy holy holy, holy holy holy, holy are you Lord.

203. Na so so wonders Jesus dey do! na so so ........

204. Your name is Yahweh, your name is Yahweh, you are a miracle God ooo .......... Your name is .....

205. Amaghi m ebe m ga ebido ebido .......

206. Onye na eme nma anam ekele Gi oo, Onu m juru na ..,.

207. Chineke! Onye bi na igwe, ka m bulie aha Gi eee enu, na ihi na aha Gi mara nma. Aha Gi mara nma eee!

208. I lift You higher, above all other names, your name is Jesus, ..........

209. Oh Lord! Come down, and manifest your powers, O Lord .....

210. It is a great thing to serve Jesus, It is a great thing to .....

211. I will praise You from everlasting, everlasting to everlasting, I will praise You ..............

212. O na eme, ihe na adighi ekewe onume, o na eme ihe ......... Chi m na eme eee ihe .....

213. Chi m lee! Chi m lee! oyoyo Chi m lee eee, Chi m lee Chi m lee oyoyo Chi m ooo, ihe I na emere m .....

214. Ihe ikere na aja Gi nma ......

215. Unchangeable God unchangeable God, unchangeable God, unchangeable God unchangeable God, Jesus ........

216. Soronu m kele Chineke na ihe O na eme di nma, ihe omere di nma ezi Chukwu

217. Chineke kaaa, asi m Gi kaaa, Chineke kaaa, ......

218. iiiiiiiii...ikwesiri inye ekele eee, iiiiikwesiri ija Gi nma aaaaa, ndi Muozi bi na igwe na ............

219. You can never never fail, You can never never fail Jesus, You are the same forever.

220. Na ime Eluigwe eee, Anyi ga eti alleluia na ime Eluigwe ooo!

221. Thou alone art worthy to be praised, Thou alone art worthy to be praised .............. ..

222. Emmaaaaanuel Emmaaaaanuel, your name is Lord ...........

223. It is well, it is well, it is well with my Soul ...........

224. We give you all the glooooory, We give You all the honour ......

225. Odighi Onye ozo, na elu uwa odighi Onye ozo, nani Jesus na iru mu ooo, na Jesus .........

226. They prayed, they sang, and the Holy Ghost came down. Paul and Silas ....

227. Nobody wey be like you, Baba God nobody wey be like you, Jesus nobody wey be like you...

228. You are a miracle God, My Father come and do miracles, Jesus you are a miracle God, You are a miracle God, come and do miracles, Odogwu is a miracle God, He is a miracle God, He is a miracle God.

229. Ihe anyi na eme bu ihe Muo, Onye anyi na achuru aja bu oke Muo ......

230. Jesus thank you ooo! thank you thank you thank you oooo thank you thank you. Waari wana ooo wana wana o wana wana......

231. Ebighi ebi ka idi, ebighi ebi ka idi, ........ Ebighi ebi nara ekele eee!

232. What manner of Man is Jesus ... Alleluia aaaa ................

233. There is not a Friend like the lowly Jesus, no not one, no not one, None else could heal all our Souls diseases, no not one, ........... Jesus knows all about our struggles, He will guide till the day is done, there is not a Friend like the lowly Jesus, No not ............

MARIAN SONGS:

We sing to honour the blessed virgin Mary.

1. Maria bu Ezi Nne ezinne..........

2. Ono na igwe na aruru anyi oru.... Ono na Igwe .......

3. Maria di aso, yobara Anyi, O Chukwu ayiyi, ka owe meghere Anyi onuzo nke Eluigwe. Nne nke Chukwu do aso oo ......

4. Maria ezinne! Ezinne. Maria Ezinne eee Ezinne....

5. Nye ya ugwuu ruru ya, Ezinwanyi nke muru Chukwu onyeghi ihe nyiri ya omume Nnem me oma....

6. Ave Maria I bu Nne nke Chukwu! Maria I bu Nne nke Chukwu! Maria ........

7. I saaaaalute you Mary, Mary mother of Jesus, ave Maria, a noble Queen.

8. Ezinne Maria oyoyo were anyi Nye Chukwu na aka.

9. There is a Woman I love so much........... her name is Mary....

10. Mary Nne anyi, Mary eeee! Nwanyi obi oma Mary eeeh, were anyi nwe Chukwu na aka....

11. Virgin Mary Nne na ayota Nwa ya ihe na aka bia soro anyi yowa, ka onuru ayiyo anyi ooo.... Virgin Mary...


No comments:

Post a Comment